Известие

Collapse
No announcement yet.

Стабилизираща щанга на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е ако ще ги сменяш така или иначе може......ама да се махат само заради това не върви май.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      да така е,аз за тва ще опитам да си ги сменя сам,пък квото сабя покаже,в най-лошия случай сервизче,ама мисля,че няма да ми се налага(надявам се)
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Абе тъкмо сме в тема за стабил щанга, че някой мое ли точно да ми каже какво точно стабилизира тая щанга....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Абе тъкмо сме в тема за стабил щанга, че някой мое ли точно да ми каже какво точно стабилизира тая щанга....
          Свързва двата носача при някои коли с независимо окачване (отпред, а при други я има и отзад) В завой пренася част от страничното натоварване, породено от теглото на на колата и посоката и на движение, към противоположната страна, за да се компенсира в известна степен изместването на центъра на тежеста и евентуално загубата на контрол върху автомобила.
          С две думи, служи за да стабилизира, но все пак донякъде, защото както знаем, законите на физиката са непобедими и важат за всички
          Last edited by Pepo; d.m.y г., 00:13.
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #20
            Въртят ми се в главата разни експерименти с тия щанги, и най - вече с тия кирливи биалетки, дето имам чуството че са измислили най - калпавия вариант за някаква подвижна връзка, ама нещо трябва с време да се видя.....
            Значи да уточним че нещо не ми е ясно, пък и досега като развалям не сам гледал - стабил. щанг се държи от тия тампони към магарето така ли, или към носачите.....интересува ме къде и с какво тя контактува, като изключим биалетките......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Въртят ми се в главата разни експерименти с тия щанги, и най - вече с тия кирливи биалетки, дето имам чуството че са измислили най - калпавия вариант за някаква подвижна връзка, ама нещо трябва с време да се видя.....
              Има ли стабилизираща щанга, значи има и биелети. Няма как да стане без тях. Хваната е за магарето с два тампона, а в краищата за носача, оттам през биелетата, чак горе на шенкела май отива
              Attached Files
              Last edited by Pepo; d.m.y г., 13:10.
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                Има ли стабилизираща щанга, значи има и биелети. Няма как да стане без тях.
                Винаги мое да се направи нещо факултативно.....
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Винаги мое да се направи нещо факултативно.....
                  Ама разбира се
                  Attached Files
                  Last edited by Pepo; d.m.y г., 00:31. Основание: Долна разпънка :-D
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #24
                    А.....ей тва е арна работа, точа се и аз, Новачев обеща да свали някоя звезда от небето, ще видим що ще стане......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Е ако ще ги сменяш така или иначе може......ама да се махат само заради това не върви май.....
                      колега какво стана с подкалника?
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Ферарист това задно окачване на снимката нещо май е попреработено.
                        Твоята да не би да е с такова или това е снимка от интернет.
                        При завой колелата от външната страна потъват в калника а тези от вътрешната страна разпъват максимално пружините на окачването.
                        В случай, че нямаш стабилизиращи щанги когато влезеш в завой пружините на външните колела се смачкват докато опрат навивките една в друга. В този момент тежестта на автомобила вече е прехвърлена най-вече на външните колела. Тогава колелата от вътрашната страна са напълно разтоварени и пружините разпъват нацяло амортисьорите.
                        Представи си какъв е страничния наклон на автомобила в този момент ......УУУУЖЖЖАААААААААС!!!!!
                        За да не изпадаме в такава ситуация свързваме лявото и дясното окачване с една торсионна щанга (чрез биалети), която е свързана поне на две места с купето на автомобила и значително ограничава разликата в положението на окачването между левите и десните колела. Поради факта, че прави автомобила по стабилен в завой е получила името си СТАБИЛИЗИТАЩА.
                        Малко дълго се получи, но дано да е полезно.
                        Last edited by milen; d.m.y г., 22:02.
                        sigpicМечтите стават реалност...Ама как..!?
                        Alfa Romeo 156 SW 2.0ts

                        Comment


                        • #27
                          Добре де някой правил ли е запитване в Хеед 91 за тампони, защото аз направих и вече 3 ден, ако не и повече няма отговор?
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                            Добре де някой правил ли е запитване в Хеед 91 за тампони, защото аз направих и вече 3 ден, ако не и повече няма отговор?
                            Не отговарят на запитвания, личен опит
                            Най-добре им звънни по телефона
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от milen Покажи съобщение
                              Ферарист това задно окачване на снимката нещо май е попреработено.
                              Твоята да не би да е с такова или това е снимка от интернет.
                              При завой колелата от външната страна потъват в калника а тези от вътрешната страна разпъват максимално пружините на окачването.
                              Нетска е снимката, но съм се навил да направя нещо такова.....както и някой други експерименти който на тоя етап не мисля да обявявам, поради консервативноста на аудиторията тука.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                                Не отговарят на запитвания, личен опит
                                Най-добре им звънни по телефона
                                И сподели какво са ти казали
                                156 1.8 TS

                                Comment

                                Working...
                                X